Skip to main content

Prisinformasjon

Alle priser er oppgitt eks. mva.

  • 2 mann og bil fra 960 kr i timen.
  • 3 mann og bil fra 1.360 kr i timen.
  • Etter 17.00 og lørdager 50% tillegg.
  • Søndager 100% tillegg.
  • Kjøretillegg 5kr pr/km
  • Vi tar betalt for kjøretiden fra og til bilparken på Økern.
  • Vi tar betalt med kort eller Vipps på plass når jobben er gjort. Faktura sendes kun til bedrifter.

Forsikring

  • S • 0-50m2 – 250kr
  • M • 50-100m2 – 500kr
  • L • 100-200m2 – 750kr
  • XL • 200m2 og mer – 1000kr
  • Forsikringen er obligatorisk for alle våre kunder og oppdrag. Se info
  • Forsikringen dekker opptil en verdi av 10.000.000kr
  • Egen andel 1000kr
  • Gjelder i og utenfor bilen og under transport. Vegger og gulv i bolig er også forsikret.
  • Eventuelle skader må kunne dokumenteres at skyldes Solsidan. Ta gjerne noen bilder av inbo og løsøren dagen før vi kommer, dette forenkler skaderaporteringen hvis ulykken skulle vare fremme.
  • Gjelder ikke for lagring, her må kunde selv avtale med sin innboforsikring.
  • Dette er en skade forsikring og gjelder ikke ved tyveri (fra tiden 2012-2022 har vi og våre kunder fortsatt klart oss unna tyveri).

Avbooking/ombooking

Vi har full forståelse for at ulike faktorer kan komme i veien for dine planer og gjøre at vi blir nødt til å finne et nytt dato for ditt oppdrag, eller helt enkelt blir nødt til å kansellere helt og holdet inntil videre. Les mer

For å beskytte oss fra et alt for stort tap og gi oss muligheten å prøve å få booket inn andre jobber på “din” tid, så mottar vi gjerne slike beskjeder minst 7 dager før avtalt dato. Lar ikke dette seg gjøre så regner vi med at du har forståelse for at vi dessverre er nødt til å fakturere følgende prosentsats av estimert kostnad for ditt oppdrag for å beskytte våre interesser:

  • 6 dager før – 30%
  • 5 dager før – 40%
  • 4 dager før – 50%
  • 3 dager før – 60%
  • 2 dager før – 70%
  • 1 dag før – 80 %
  • samme dagen 90%
Category: FAQ

Vi er forsikret, tingene dine er i sikre hender hele veien hele tiden. Forsikringen dekker opp til et beløp på 10.000 000kr. Forsikring er obligatorisk. Se priser for mer informasjon.

Category: FAQ

Tidsbruken varier ut i fra hvor mye som skal flyttes. Hvor langt det er å kjøre mellom adressene, fra/til hvilke etasjer og hvor godt ting er pakket ned har også betydning.

Category: FAQ

Trykket varierer noe etter sesong, men gjerne 2 uker i forkant er et godt utgangspunkt. Oppstår det utfordringer eller forandringer langs veien er vi fleksible og prøver alltid å tilpasse oss.

Category: FAQ

Vi bistår gjerne med nedpakkingen, og har da med oss alt du trenger av pakkemateriell. Føler du allikevel for å ta den biten selv har vi noen pakketips.

Category: FAQ

Vi er Miljøfyrtårn sertifisert og har gode rutiner på hvordan avfall skal tas hand om. La tingene stå så henter vi dem, sorterer og kjører på fylling for deg.

Category: FAQ

Vi jobber også kvelder og helger. Med et tillegg på 50% etter 17.00. 50% på lørdager og 100% på søndager.

Category: FAQ

Vi følger normal prosedyre med å starte klokka og tar betalt fra det vi kjører fra bilparken på Alnabru til vi er tilbake igjen.